Tuomari

Broholmereiden erikoisnäyttelyn tuomarina toimii tanskalainen  Marianne Baden.

"I really love this special breed, and I have judged the breed for more than 20 years – the first years at Open Shows, mostly in Jutland but also in Zeeland.

The club didn´t have Official Shows before 2018. Even The Broholm Show was an Open Show until then. I have judged there many times, my debut at that show was back in 2006 and I judged at Broholm last year.

I am very honored to be invited to judge your Show in May 2024 and look forward to see your lovely dogs."

Suomennettuna:

"Minä todellakin rakastan tätä erityistä rotua, ja olen arvostellut sitä yli 20 vuotta – ensimmäiset vuodet Open Show -näyttelyissä, pääasiassa Jyllannissa, mutta myös Själlannissa.

Yhdistyksellä ei ollut virallista näyttelyä ennen kuin 2018. Jopa Broholm Show oli Open Show -näyttely siihen asti. Olen arvostellut siellä monta kertaa, ensimmäisen kerran jo vuonna 2006 ja arvostelin siellä myös viime vuonna.

Minulle on suuri kunnia, että minut kutsuttiin tuomariksi Suomen Broholmeryhdistyksen erikoisnäyttelyyn toukokuussa 2024, ja odotan innolla
pääseväni näkemään teidän ihastuttavia koirianne.