Valokuvakilpailu 2024

SUOMEN BROHOLMERYHDISTYKSEN VALOKUVAKILPAILU 2024 - Huom! aikaa pidennetty!

Koirakuvat herättävät meissä tunteita, ne synnyttävät ihmisissä sympatiaa, ihastusta, hämmästystä, iloa sekä riemua. Suomen Broholmeryhdistys järjestää 15.8.–30.9.2024 valokuvauskilpailun, jonka aiheena on Broholmer.

Kilpailussa on neljä eri sarjaa:

1. Luonto ja Broholmer
                      2. Broholmer talven tunnelmissa
                      3. Broholmer toiminnassa
                      4. Elämää Broholmerin kanssa

Valokuvakilpailun tarkoituksena on kerätä yhdistyksen käyttöön laadukkaita kuvia broholmereista. Kilpailuun voi osallistua kahdella kuvalla / sarja / osallistuja. Kuvien tulee olla itse otettuja ja osallistujan tulee antaa yhdistykselle käyttöoikeudet kuvien julkaisemiseen.  Kuva voi olla uusi tai vanha, mutta sen tulee täyttää laadulliset vaatimukset. Maltillinen kuvankäsittely on sallittu.

Kuvan laadulliset vaatimukset: kuvat lähetetään digitaalisessa muodossa ja niiden tulee olla mahdollisimman suuriresoluutioisia, eli niin selkeitä ja tarkkoja, että niitä voidaan julkaista myös lehdessä.

Valokuvauskilpailun tuomarina toimii Kamera-lehden päätoimittaja sekä valokuvaaja Kristiina Haaga.

Kerho palkitsee jokaisen sarjan voittajat.

Osallistumalla kilpailuun annat suostumuksesi siihen, että yhdistyksellä on oikeus käyttää kuvia omissa julkaisuissaan, kerhon lehdessä sekä kotisivulla sekä sosiaalisen median kanavissa.

Liitä mukaan seuraavat tiedot:

• Kuvaajan nimi
  • Kuvassa olevien koirien koko nimi ja mahdollinen kutsumanimi
  • Mihin sarjaan kuva osallistuu

Kilpailukuvat lähetetään sähköisesti osoitteeseen broposti@suomenbroholmeryhdistys.fi 30.9.2024 mennessä.